Kereskedelmi asszisztens

Keystones Raktártechnikai és logisztikai Kft. közép méretű vállalat a saját szakterületén Magyarországon. Főtevékenységünk mellett innovatív megoldást hozunk létre az ipari csarnokgyártás területén. Tervezőkkel, statikusokkal és kivitelezőkkel együttműködve, magas színvonalú projekteket valósítunk meg.

Fém polcrendszer

VÁCI TELEPHELYÜNKRE KERESKEDELMI ASSZISZTENST KERESÜNK, AKIVEL HOSSZÚTÁVON PROFI MUNKÁT TUDUNK VÉGEZNI.

A munkakörben társaságunkhoz beérkező igények rögzítése és ezek alapján árajánlatok elkészítése. Az ajánlatok alapján beérkező megrendelések nyomon követése számlázásig.

1 műszakos (nappali) munkarend, szabad hétvégékkel.

A munkakörrel kapcsolatos elvárások:

  • Számítógépes alapismeretek - word, excel, közösségi média.
  • Gyakorlatias beállítottság.
  • Kommunikációban megjelenő maximális ügyfélközpontúság.
  • Tanulási igény és képesség.

Feladatok:

  • Telefonon, mailben beérkező igények  feldolgozása.
  • Árajánlatok elkészítése.
  • Megrendelésekkel kapcsolatos adminisztráció elkészítése.
  • Aftersales.
  • Hirdetések feladása, akciók nyomon követése.
  • Nem feladat a telemarketing, hideghívás, házalás, stb

Előnyök:

  • műszaki érzék, műszaki tapasztalat.
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit nyújtunk:

  • Biztos (20 éves múlt), támogató közeg.
  • Versenyképes jövedelem.
  • Hosszú távú munkalehetőség.
  • Főállású munkaviszony.
  • Rendezett munkakörülmények.

Ne monoton munkára gondoljon. Közvetlen környezet, nem multi vállaltokra jellemző közeg vagyunk.

Fizetési igény megjelöléssel várjuk Önéletrajzát, jelentkezését.

    A jelentkezéshez szükséges adatokat itt tudja megadni, Köszönjük.

    Az Önéletrajzot külön mellékletben tudja feltölteni.