Vevői megrendelés folyamata
Főoldal | Rendelési folyamat
Raktármester megrendelési folyamat
Alábbiakat kérjük ügyfeleinktől megrendelés esetén
Raktármester projekteknél ügyfeleink megrendelésének alapja a részükre küldött ajánlatunk. Az ajánlat alapján kérjük írásos megrendelését.
Megrendelés tartalmazza:
- Egyértelmű megrendelői szándékot. Megrendeljük….
- Cégnév, számlázási cím, adószám.
- Szerelés vagy szállítás címét, eltérő címek esetén.
- Helyi munkavédelmi egyedi szabályokat.
- Nyitvatartási időt szállítás, szerelés miatt.
- Megrendelői rendelés szám, azonosító.
Raktármester projekt kezelése
- A Vevői jelzés alapján rögzítjük a megrendelést. Rendelésszám alatt dokumentálunk minden adatot.
- Díjbekérőt küldünk az egyeztetett előlegről.
- Előleg beérkezésekor előlegszámlát állítunk ki.
- Előleg beérkezésekor elkezdődik az elemek összekészítése. Összekészítés határideje az ajánlat szerint,
- vagy egyedi alkatrész esetén az egyedi határidő, amelyben megállapodtunk.
- Ügyfeleink saját szállítása esetén értesítést küldünk az átvétel időpontjáról.
- Amennyiben a Keystones kft szállít, akkor a szállítás időpontjáról küldünk értesítést.
- Szerelést a szállítással együtt kezdjük meg vagy külön szállítás esetén egyeztetett időpontban szerelünk.
- Szállításhoz szállítólevelet állítunk ki. Az átvett termékekről megfelelőségi nyilatkozatot adunk.
- Szerelés befejezésekor teljesítési igazolást írunk, kivitelezői nyilatkozatot adunk az elvégzett munkáról.
- Teljesítési igazolás vagy szállítólevél alapján adjuk ki a végszámlát.