Vevői megrendelés folyamata

Főoldal    |    Rendelési folyamat

Raktármester megrendelési folyamat

Alábbiakat kérjük ügyfeleinktől megrendelés esetén

Raktármester projekteknél ügyfeleink megrendelésének alapja a részükre küldött ajánlatunk. Az ajánlat alapján kérjük írásos megrendelését.

Megrendelés tartalmazza:

  • Egyértelmű megrendelői szándékot. Megrendeljük….
  • Cégnév, számlázási cím, adószám.
  • Szerelés vagy szállítás címét, eltérő címek esetén.
  • Helyi munkavédelmi egyedi szabályokat.
  • Nyitvatartási időt szállítás, szerelés miatt.
  • Megrendelői rendelés szám, azonosító.

Raktármester projekt kezelése

  • A Vevői jelzés alapján rögzítjük a megrendelést. Rendelésszám alatt dokumentálunk minden adatot.
  • Díjbekérőt küldünk az egyeztetett előlegről.
  • Előleg beérkezésekor előlegszámlát állítunk ki.
  • Előleg beérkezésekor elkezdődik az elemek összekészítése. Összekészítés határideje az ajánlat szerint,
  • vagy egyedi alkatrész esetén az egyedi határidő, amelyben megállapodtunk.
  • Ügyfeleink saját szállítása esetén értesítést küldünk az átvétel időpontjáról.
  • Amennyiben a Keystones kft szállít, akkor a szállítás időpontjáról küldünk értesítést.
  • Szerelést a szállítással együtt kezdjük meg vagy külön szállítás esetén egyeztetett időpontban szerelünk.
  • Szállításhoz szállítólevelet állítunk ki. Az átvett termékekről megfelelőségi nyilatkozatot adunk.
  • Szerelés befejezésekor teljesítési igazolást írunk, kivitelezői nyilatkozatot adunk az elvégzett munkáról.
  • Teljesítési igazolás vagy szállítólevél alapján adjuk ki a végszámlát.

KÉRJE EGYEDI AJÁNLATUNKAT!







    Olvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.