Pénzügyi és ügyviteli asszisztens pozíció.

Keystones Raktártechnikai és logisztikai Kft. közép méretű vállalat a saját szakterületén Magyarországon. Főtevékenységünk mellett innovatív megoldást hozunk létre az ipari csarnokgyártás területén. Tervezőkkel, statikusokkal és kivitelezőkkel együttműködve, magas színvonalú projekteket valósítunk meg.

szerelő
raklapos állvány

VÁCI TELEPHELYÜNKRE  ASSZISZTENST KERESÜNK, AKIVEL HOSSZÚTÁVON PROFI MUNKÁT TUDUNK VÉGEZNI.

A munkakörben társaságunk működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése a fő feladat.

1 műszakos (nappali) munkarend, szabad hétvégékkel.

A munkakörrel kapcsolatos elvárások:

  • Word, Excel felhasználói szintű biztos ismerete.
  • Pénzügyi, könyvelési területen szerzett tapasztalat.
  • Napi, heti, havi és éves feladatok határidőre történő pontos elvégzése.
  • Kommunikációban megjelenő maximális ügyfélközpontúság.

Feladatok:

  • Napi szállítók és számlák elkészítése.
  • Nyilvántartások vezetése, archiválás.
  • Könyvelési anyagok ügyintézése.
  • Raktárkészlet adminisztráció, árak frissítése.
  • Gazdasági és személyügyi kérdések megoldása.
  • Nem feladat a telemarketing, hideghívás, stb..
  • A feladatkör több opcióból áll, de a cég méretei miatt napi 6 -8 órában elvégezhetőek a feladatok.

Előnyök:

  • pénzügyi területen szerzett tapasztalat.
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit nyújtunk:

  • Biztos (20 éves múlt), támogató közeg.
  • Versenyképes jövedelem.
  • Hosszú távú munkalehetőség.
  • Főállású munkaviszony.
  • Rendezett munkakörülmények.

Ne monoton munkára gondoljon.

    A jelentkezéshez szükséges adatokat itt tudja megadni, Köszönjük.

    Az Önéletrajzot külön mellékletben tudja feltölteni.